Followers

Suggies' Visitors

Monday, July 23, 2012

Ada Hantu Dalam Bilik !!!!

Astaghfirullah...3x

Linda dah berdiri nak start solat subuh... tetiba terdengar tapak kaki dari luar bilik...cepat2 ibu toleh..mana tau kot daddy yang naik menjenguk...mmmm...tak de pulak kelibat sesiapa yang naik... ok...sambung nak solat subuh...

Istighfar lagi.... kali ni bunyi tapak kaki makin dekat...dalam bilik!!!! seperti dihujung katil sebelah sana sahaja!!! arrhgghh.... ape tu?....pasang telinga!!! meniti mata mengikut gerak tapak kaki yang bergerak....senyap!!!...

Ok ...tak de ape lah tu.... solat je la.... istighfar semula.........

Tetiba..... muncul 2 biji mata dari belakang langsir...hah????   hidungnya muncung....bibirnya merah...matanya hitam!!!!!ekornyer panjang! telinganya hitam!

Ya Allahhh......terkejut kemain lagi ....... lemah semangat....

kelam kabut pergi tutup pintu bilik dan bilik air...tak nak lembaga tu lari keluar....pintu almari pun semua di tutup rapat.... nanti lembaga tu menyorok pulak dalam kain baju...

Terperanjatnyer lahai .....  macamana boleh sampai ke atas ni?????   dalam bilik utama pulak tuu?....

Setelah semua di tutup rapat....linda tunaikan solat....dengan membiarkan lembaga itu berkeliaran dalam bilik ...kesana-kemari....sesuka hati jerrrrr....

Selesai solat....masa untuk menangkap lembaga itu....yeaaahh....udah berlarian berkejaran pulak nak menangkap lembaga kecik ni.....at last....dapat juga setelah di umpan baju yang sudah dipakai semalaman....maybe tadi wangi sangat kot...so dia tak nak dekat....umpan dengan baju bucuk baru nak datang.....

Akhirnya...berjaya di tangkap....pada daddy di serahkan untuk ditidurkan ....!!!

Ini lah rupa lembaga yang menyelinap masuk dalam bilik utama kami....haiiiishhhhss

hidungnya muncung....bibirnya merah...matanya hitam!!!!!

ia adalah tutty....tuty ni memang noty...

1 comment:

m.q said...

Tutti nak tido dengan ibu lah

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...