Followers

Suggies' Visitors

Saturday, September 1, 2012

Jari Dalam Poket

Assalamualaikum...

Dah lama dok mengintai Frutty...kenapa perut dia macam melebar....then masa bulan puasa lepas, nampak perutnya ada ketulan. Tapi sebelah jer ketulannya....

Hari Raya bawa balik diaorang ke kampung semua, dok meninjau jugak perut Frutty...sampai lah kepada minggu lepas... nampak frutty raji mencuci pouch nya....hah...sah lah frutty dah beranak..padan ler garang bebenor dia...sentuh sikit kena gigit...gigit tak lepas plak tu....

Dari pencarian dalam blog yang mengajar tentang sugar glider, dapat di praktikkan sedikit apa yang diajarkan. Seperti:

1) Buang/remove/ simpan wheel dari sangkar..
2) Lapik bahagian bawah sangkar dengan kain, agar sekiranya joey terkeluar dari pouch & terjatuh, tidaklah tercedera @ ibu nya boleh mengambil semula joey...
3)Sediakan Booster milk untuk persedian ibu & joey..

Selainnya, kami dah tak sabor nak menimang cucu...



There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...